Ausztria Régiói Térképen
Tartós használat Erős kompozit tengely: ütésálló és nem deformálódik. Technikai információk - Környezet: Édesvíz - Felszerelés: hátsó lapra - Tolóerő: 55 Lbs - Akkumulátorfeszültség: 12 V cc - Rögzítés: Lever lock bracket - Irányítás: 3 hátramenet és 5 előremeneti sebesség - Teleszkópos markolat: az irányítókarnál lévő markolat 20 cm-rel szélesebb, 5 köztes pozícióba állítható, kényelmet és jó irányíthatóságot biztosít. - Tengelyhossz: 91 cm - Propeller típusa: Power prop (algagátló propeller) - Kompozit tengely MINN KOTA CLASSIC és MINN KOTA ENDURA C2 A Minn Kota Classic motor kizárólag a Decathlonnál kapható. Megegyezik a Minn Kota Endura C2 motorral, de nem jelzi az akkumulátor töltöttségi szintjét. Ez az egyetlen pont, melyben a Minn Kota Classic eltér az Endura C2 motortól. 2021. 07. 17. Rák Kapcsolataidban, így a párkapcsolatodban is hosszú távra tervezhetsz. Végre egy olyan időszak, amikor mindenben egyetértesz… Teljes horoszkóp Endre, Elek Szeretnél értesítést kapni? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.
Dóra: Sárffy Dóra. Tamás: Mi már ismerjük egymást. Paskó: Igen? És honnan? Tamás: Dolgoztunk együtt az erkélyjeleneten… duracell 2017. szeptember 24., 17:14 Paskó: Nem! Nem! Azt akarom látni, hogy felfalod őt a szemeiddel, érted? Nem létezik senki más számodra, csak ő! Ő! Tamás: Jó, csak ezzel a szöveggel nem lehet elmondani. Paskó: Szarok a szövegre! Ez szerelem! Akkor is ordítania kell rólad, hogy ha üzbégül beszélsz. Hasonló filmek címkék alapján
Szemben a harmincas–negyvenes évek sikereinek ötlettelen újrázásával (Kabay Barna: Hippolyt, 1999; Kabay Barna: Meseautó, 2000; Gyöngyössy Bence: Egy szoknya, egy nadrág, 2005; Gyöngyössy Bence: Egy bolond százat csinál, 2006), Goda bebizonyítja, hogy a hagyományt innovatívan is lehet "használni", követni. Bár egyes kritikusok a Bridget Jones -típusú szinglimesék (Sharon Maguire: Bridget Jones naplója [ Bridget Jones's Diary, 2001]; Beeban Kidron: Bridget Jones: Mindjárt megőrülök! [ Bridget Jones: The Edge of Reason, 2004]) kópiáját látták benne, Goda Krisztina filmje legalább olyan szorosan kapcsolódik a honi hagyományokhoz, mint a vele szinkronban készült amerikai produkciókhoz. Filmje címe is ezt, a hazai tradíciók követését hangsúlyozza, amennyiben a Horthy-korszak egyik sikeres romcomjára, Ráthonyi Ákos Egy csók és más semmi jére (1941) rezonál. A Csak szex és más semmi hőse, a színházi dramaturg Dóra (Schell Judit) épp túl van a harmincon és egy kiadós csalódáson az őt szédítő, nős ügyvéddel.
A Csak szex és más semmi érdekessége jelentős részben a figuraalkotásából ered – nemcsak a hősnő és a hős, de Péter vagy a Dórába plátói módon szerelmes, kebapos Ali is ügyesen skiccelt alak –, igaz, a mellékszereplők között találunk problematikusabbakat is (a macsó színidirektor vagy a promiszkuis Zsófi faék egyszerűségű: alig van mondatuk, amely ne a szexualitásról szólna). Ugyanakkor a film ízlésesen mutatja be Dóra lelki nyavalyáit és kedélyállapotának hullámvasútját (őrlődését szerelemhite és szerelemszkepszise között), a fordulatokat és a poénokat remek ritmusban adagolja, jól balanszíroz a hangulati regiszterek között: hol harsány és vaskos, hol intim és diszkrét. Igen hatásos – finom áthallásokat, párhuzamokat, sőt ütős gegeket megengedő – ötlet továbbá a Veszedelmes viszonyok rímeltetése Dóra és Tamás történetére. Teljes joggal honorálták forgatókönyvírói díjjal Goda Krisztina, Divinyi Réka és Heller Gábor munkáját a 2006-os, 37. Magyar Filmszemlén. – a Nemzeti Filmintézet filmtörténeti és pedagógiai módszertani weboldala
Hogyan készült? Goda Krisztina a legtöbb hazai rendezővel ellentétben nem a Színház és Filmművészeti Egyetemen tanulta meg a szakma alapjait, hanem Londonban és Los Angelesben, hazatérve pedig televíziós adásrendezőként, szerkesztőként és reklámfilmesként szerzett gyakorlatot. A Csak szex és más semmi szinopszisa még Amerikában született meg egyetemi dolgozatként, majd a végső változatot Heller Gáborral és a színházi dramaturgként is dolgozó Divinyi Rékával közösen írták meg. A rendező Schell Juditot és Csányi Sándort az elsők közt kérte fel a szereplésre, de az eredeti elképzelés szerint nem a főhősöket játszották volna. Hol a helye a (magyar) filmtörténetben? A Csak szex és más semmi az ezredforduló utáni filmgyártásnak abban a periódusában született, amikor még egyáltalán nem volt magától értetődő, hogy egy népszerű hollywoodi műfaj adaptációjának nem csak létjogosultsága van, de a végeredmény több lehet utánérzésnél. Goda Krisztina bebizonyította, hogy kellő szakmai felkészültséggel és a forgatókönyvírói szabályok betartásával járható ez az út – a több mint 400 ezer néző mindenesetre őt igazolta.
színes magyar játékfilm, 2005, rendező: Goda Krisztina forgatókönyvíró: Divinyi Réka, Goda Krisztina, Heller Gábor, operatőr: Gulyás Buda, főszereplők: Schell Judit, Csányi Sándor, Dobó Kata, Rátóti Zoltán, Seress Zoltán, Gesztesi Károly, producer: Kálomista Gábor, gyártó: Megafilm, 90 perc A film adatlapja a Filmkeresőn Miről szól? A színházi dramaturgként dolgozó Dóra (Schell Judit) 32 éves, és nagyon szeretne már családot, gyereket. Amikor megtudja, hogy barátjának felesége van, úgy dönt, nem keresi tovább az ideális férjjelöltet, megpróbál helyette minél gyorsabban teherbe esni. Miközben online társkeresőkkel próbálkozik, és a mesterséges megtermékenyítés lehetőségét fontolgatja, a társulatba, ahol dolgozik, új színész érkezik. A nőcsábász hírében álló Tamással (Csányi Sándor) már az első nap összerúgják a port. Az ellentét kibékíthetetlennek tűnik, mégis egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Mitől különleges? Goda Krisztina filmje a romantikus komédiák kottáját követi rendkívüli hatékonysággal.